2008年4月30日 星期三

我老弟。

應該suppose是我老弟Sam和他女朋友J。
最近低潮到很可怕,
想辦法振作,Jack丟在我家裡的Zoloft卻一顆接一顆的吃,
那個東西在我高中畢業那年幫我度過一個很憂傷的暑假。
難過到極點時總會想到一些以前作錯的事情,
想和一些人說抱歉,包括我老弟,
小時候做過一些對不起他的事情,but right now I wanna let him know,
He has a sisiter here in Oregon
who can always offer he a hand as the time he needs.
no matter what had happened to us before,
we are blood relatives once and for all. He is my brother forever and ever,
I love him as well as I love my parents,
my grandparents and all my families.....Take care in Tainan, Sam.